Bardzo dziękuje za bardzo miłą obsługę i fachową pomoc w realizacji zamównienia w stacjonarnym punkcie sprzedaży w Warszawie. Oby więcej takich miejsc i takich doradców!
Tydzień czekam na
kontakt w sprawie sprzedaży złota po wypełnieniu formularza… Widocznie jest na stronie tylko dla picu.
Bardzo profesjonalna obsługa. Olbrzymia wiedza Pana Łukasza jest naprawdę imponująca, uzyskałam wiele cennych informacji. Naprawdę z czystym sumieniem polecam to miejsce wszystkim zainteresowanym.
Obsługa klienta jest strasznie słaba. Punt odbioru, czynny jest w godzinach 9-18, czyli godziny, w których wiele osób pracuje. Nie ma dnia gdy jest otwarty w innych godzinach, przez co odbiór osobisty jest mocno utrudniony. Punkt odbioru, w siedzibie firmy, jest bardzo prymitywny, obskurny. Jakością, przypomina mieszkanie w starym bloku. To jest zwykły, stary pokoik w starym budynku, za drzwiami z dykty i meblami z recyklingu. Brakuje tylko pani Krysi bez zębów z papierosem. Na pewno nie sprawia to wrażenia bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Zamówienie było gotowe do odbioru po 15 dniach. Składając zamówienie, ani na stronie ani w potwierdzeniach nie był podany termin realizacji zamówienia. NAJWAŻNIEJSZE: zamówienia nie można odebrać bez plastikowego dowodu osobistego. Oczywiście kurier wyda, ale pan w punkcie zamowienia nie wyda. mObywatel nie jest uznawany, bo firma nie ma czytnika kodu QR. Oczywiście dla tej firmy, która sprzedaż przez internet chyba robi pierwszy raz a UX to nazwa samochodu, jest to mega problem aby mailu z informacją o odbiorze zawrzeć takie dodatkowe zdanie o konieczności posiadania przy sobie d.o..
Zakupiłem 13 marca sztabkę VALCAMBI z opcią dostawy – do 15 dni roboczych. Jest już tydzień po terminie, a status zamówienia cały czas jest określony jako oczekuje na dostawę. Wkrótce wyjeżdżam z miejsca zamieszkania i boję się, że do tego czasu towar nie będzie dostarczony. Telefony nic nie wnoszą – konsultanci zbywają mnie tymczasowymi trudnościami. Natomiast na wysłany mail dostałem odpowiedź typu copy/paste z której wynikało, że nikt nawet nie przeczytał mojej wiadomości. Reasumując totalnie straciłem zaufanie do Mennicy Skarbowej. Obecnie lekceważą klienta i brak im klasy, żeby chociaż obniżyć cenę skoro nie dotrzymali terminu.
Informacje ogólne
Firma Mennica Skarbowa S.A. oferuje szeroki asortyment produktów z zakresu inwestycyjnego, w tym złote sztabki, monety oraz inne wyroby jubilerskie. Zlokalizowana przy Jasnej 1, Warszawa, firma zapewnia profesjonalną obsługę klienta oraz fachowe doradztwo. Godziny otwarcia są dostosowane do potrzeb klientów, umożliwiając przyjazd w tygodniu oraz dostęp do kontaktu telefonicznego.
Podsumowanie opinii
Klienci podkreślają znakomitą obsługę oraz fachową pomoc w realizacji zamówień. Mimo pojawiających się opinii krytycznych, firma Mennica Skarbowa S.A. cieszy się uznaniem klientów, którzy doceniają profesjonalizm obsługi oraz szeroki wybór produktów inwestycyjnych.
Lokalizacja
Firma zlokalizowana jest przy Jasnej 1 w Warszawie, znajdując się w centrum miasta. W pobliżu Mennicy Skarbowej S.A. znajdują się liczne atrakcje turystyczne, restauracje oraz historyczne zabytki, co sprawia, że miejsce to jest łatwo dostępne dla odwiedzających.
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu z firmą poprzez numer telefonu: 22 100 60 11, odwiedzenie strony internetowej: http://www.mennicaskarbowa.pl/ oraz osobiste odwiedziny pod adresem: Jasna 1, 00-013 Warszawa, Polska.